Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du gillar dokumentärer om klättring finns Torn och Free solo på Disney +Tittar mest på Netflix och där är mina favoriter:
Seaspiracy (slutade äta fisk och skaldjur efter denna)
Cowspiracy (försöker äta mindre kött efter denna)
Breaking boundaries (bäst! Med David Attenborough och svenske klimatforskaren Johan Rockström)
The great hack
The social dilemma (borde ses av alla som hänger på sociala medier)
Murder mountain
Making a murderer
14 peaks (jag är fascinerad av bergsklättring av nån anledning)
Meltdown: Harrisburg (jag är även sjukt fascinerad av sånna här typer av olyckor!)
The pharmacist - Opioidkrisen i USA (dokumentären, sen finns en filmatiserad version som heter Dopesick på Disney+, som också är jättebra)
Our Father - en stad full av syskon (ny på Netflix)
How to fix a drugscandal
Blackfish (ny på Netflix, mycket intressant om späckhuggare i fångenskap i USA - och då speciellt en som haft ihjäl typ 5 pers)
Wild wild country (om en indisk guru som tar över ett samhälle på amerikanska landsbygden, skitbra!)
Jag tittar på väldigt mycket dokumentärer och är alltid på jakt efter nya, men det här är mina favoriter som jag verkligen rekomenderar Har HBO max och Disney+ också, men har inte hittat så mycket av intresse där än så länge faktiskt...
Ohh! Jag var helt besatt av the Dawn Wall ett tag när den fanns på Netflix, vet tyvärr inte var den finns nu men tyckte alla som var med var så sympatiska.Om du gillar dokumentärer om klättring finns Torn och Free solo på Disney +
Blackfish (ny på Netflix, mycket intressant om späckhuggare i fångenskap i USA - och då speciellt en som haft ihjäl typ 5 pers)
Det ligger en som heter 7 summits på TV4 play, den kanske är något för dig om du inte har sett denTittar mest på Netflix och där är mina favoriter:
Seaspiracy (slutade äta fisk och skaldjur efter denna)
Cowspiracy (försöker äta mindre kött efter denna)
Breaking boundaries (bäst! Med David Attenborough och svenske klimatforskaren Johan Rockström)
The great hack
The social dilemma (borde ses av alla som hänger på sociala medier)
Murder mountain
Making a murderer
14 peaks (jag är fascinerad av bergsklättring av nån anledning)
Meltdown: Harrisburg (jag är även sjukt fascinerad av sånna här typer av olyckor!)
The pharmacist - Opioidkrisen i USA (dokumentären, sen finns en filmatiserad version som heter Dopesick på Disney+, som också är jättebra)
Our Father - en stad full av syskon (ny på Netflix)
How to fix a drugscandal
Wild wild country (om en indisk guru som tar över ett samhälle på amerikanska landsbygden, skitbra!)
Jag tittar på väldigt mycket dokumentärer och är alltid på jakt efter nya, men det här är mina favoriter som jag verkligen rekomenderar Har HBO max och Disney+ också, men har inte hittat så mycket av intresse där än så länge faktiskt...
Den gillade jag också, jag såg den också på SVT.No one saw a thing... Vet ej var man kan se den nu, men jag såg den på SVT-play. Såhär står det om den "Stadens översittare avrättas på öppen gata inför ett sextiotal vittnen. Ingen försöker stoppa mordet, ingen träder fram som vittne och än idag har ingen dömts för brottet. Efter att Ken Rex McElroy terroriserat den lilla staden Skidmore i årtionden tar till slut ortsborna lagen i egna händer. Än idag vet bara de sanningen om vad som hände den där dagen".
Yes absolut! Älskar Free Solo! Dawn wall är också jättebra, men jag nämnde inte den eftersom den inte finns kvar på Netflix (tror jag??)Om du gillar dokumentärer om klättring finns Torn och Free solo på Disney +
Ska jag definitivt kollaDet ligger en som heter 7 summits på TV4 play, den kanske är något för dig om du inte har sett den
https://www.tv4play.se/program/7-summits/7-summits/224181
Kan även rekommendera Kaoset på Mount Everest, den tyckte jag var superintressant!
https://www.svtplay.se/kaoset-pa-mount-everest