seriöst...

Sv: seriöst...

Så onödigt dumt, och jag tycker faktiskt lite synd om kobran utan tänder. Det är ju med dom de försvarar sig :mad:

Är absolut inte ormvän men vad ska det där vara bra för? Tycker synd om det läbbiga djuret (och hur bra är det att lära ett barn att ormar är ofarliga?):crazy:

Tycker den var väldigt "snäll" ändå..

haha, jag vet inte om jag låter okänslig, men den där filmen såg rätt komisk ut. Antingen så hade ungen skaffat sig en kul leksak, eller så trodde nog kobran att det var nån jäkla odödlig superbaby!:angel:

Men, som alla andra säger, onödigt! Och kanske till och med farligt, tänk om dom hade missat att ta bort en liten bit av tanden, då hade ungen kunnat bli biten på riktigt:O

Man stackars orm! :eek: Att dessutom låta ett barn "leka" med den, det är dels djurplågeri dels att upppfostra barnet till att att alla andra ormar också går att leka med. :crazy:

De som kommer på sånt här skulle jag vilja slå något hårt i huvudet på. :mad:

fy fan vad sjukt - dels att dra ut tänder på ormar och låta ungar leka med den. nä usch, världen är bra sjuk.

Framför allt som man genom att dra ut kobrans tänder tvingar den till en död i svält.

Det finns folk till allt. :mad:

LIA

Men Guud!
Hur kan man vara så dum att man låter sin bäbis leka med en orm. Det såg ju inte ut som om h*n hade roligt! Hatar sånt. Den bäbisen kommer väll inte vara rätt för ormar i framtiden eftersom det inte händer nått, så när ormen väll har tänder är det ju försent! Dessutom är det ju djurplågeri att dra ut ormens tänder! :(

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 174
Senast: Efwa
·
Småbarn Kan det bli så? Sonens kindtänder började bryta igenom i april. En utav dem ser ut att vara helt igenom, de övriga tre tycker jag ser...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: trazel
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 035
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar