Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad gillar han för sorts filmer? Det finns säkert manga som kan tilltala om man hittar rätt genre och story.En yngre tonåring(kille) i min närhet vägrar läsa böcker. Men jag tänker att en serietidning mer för vuxna skulle kunna gå hem. Har ni några tips?
SF! Det borde jag tänkt påBeroende på vad han har för intressen så kanske Gaimans Sandman? Men klarar han engelska eller måste det vara på svenska?
Edit: Kolla med SF Bokhandeln, de är enormt kunniga och har ett av Sveriges bästa sortiment vad gäller manga och graphic novels.
Marvel går hem ibland, Bond, Lucifer serien såg han nyss. Så rätt "vanliga" serier och filmerVad gillar han för sorts filmer? Det finns säkert manga som kan tilltala om man hittar rätt genre och story.
Hur ung talar vi om? Det finns en hel del seinen-titlar inom manga som bör kunna tilltala en kille som gillar övernaturligt och action.Marvel går hem ibland, Bond, Lucifer serien såg han nyss. Så rätt "vanliga" serier och filmer
SF! Det borde jag tänkt på
Engelska går bra
Inte så många intressen. Kollar ibland på Marvel filmer.
Kika in mangan One Punch Man eller Overlord, några som jag vet sambon gillar. Vet förstnämda går få tag sci-fi bokhandeln.
Finns även som anime (serie på går se på tv).
Finns ju en del Marvel serietidningar om man säger så...SF! Det borde jag tänkt på
Engelska går bra
Inte så många intressen. Kollar ibland på Marvel filmer.
Lucifer är ju gjort av samme Gaiman som Sandman.Marvel går hem ibland, Bond, Lucifer serien såg han nyss. Så rätt "vanliga" serier och filmer
Watchmen (jätteklassiker) var TV serie 2019. (eller inspirerad av Watchmen)
The League of Extraordinary Gentlemen är också ursprungligen en serie.
Top 10
Kick Ass (ganska blodig superhjältegrej)
Sedan har Marvel gjort serier av en hög klassiska böcker som Pride and Prejudice men det är nog inte hans grej