September Rundow 2010

Freaky_Em

Trådstartare
Tänkte åka ner till Bökeberg och kolla på september rundown. Någon som kan berätta lite villka grenar man tävlar i och kanske tippsa om något som är lite extra sevärt ;) Är första gången jag är på Bökeberg i så fall :banana:

Sv: September Rundow 2010

Okej. Det är ju lite trisst att sitta en hel dag och bara kolla på samma gren hela tiden. Oavsett vad det tävlas i för något.

Sv: September Rundow 2010

Tänkte åka ner till Bökeberg och kolla på september rundown. Någon som kan berätta lite villka grenar man tävlar i och kanske tippsa om något som är lite extra sevärt ;) Är första gången jag är på Bökeberg i så fall :banana:

Tja!! om du går in på www.wris.se så har jag för mig att dom e duktiga på att uppdatera sidan.. så du kan kolla proppar osv! Har för också för mig att det är de som brukar hålla sina tävlingar där, ha det så trevligt..
jag ska nog ner till halloween tror jag (såvida man inte jobbar)
ha det så trevligt kram

Liknande trådar

Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: igbest
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 406
Senast: Sassy
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 464
Senast: Grazing
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 112
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka