Sent ska syndaren vakna..

Mirraya

Trådstartare
Jag taänkte först att jag inte skulle tävla distans i år utan ta upp westerntävlandet eller liknande, men... så tänkte jag att det skulle ju vara kul att köra i år också och ha som mål att rida 80 km.. Så, jag tittade på tävlingsterminen och blir aldelles KALL:eek: Ingen Bergaritt?? Varför inte det?? Det är väl inte för få deltagare där? Det är ju den där självklara mysiga ritten ju.. hur ska terminen starta annars :D ? Jag tror jag kan få till det i alla fall med 50 km på Rönningen och Rimbo och sedan 80 km Fornaboda, det var också en trevlig bana tyckte jag.
Men, att Nybygget inte skulle bli av såg jag tidigare, men Berga - har jag missat något:confused:
Kommer den tillbaks till nästa år??

Sv: Sent ska syndaren vakna..

Det är alltid trist när en ritt ställs in, men istället kan du glädja dig åt en tidig "rimboritt" nämligen Lovisedalsritten som går i slutet av april. Proppen är visst på gång. Det blir CR 40 och Pp 20.
Samma plats som för Rimboritten i aug. :bump:

...och så vill jag bara påminna om att stockholmsdistriktets hemsida är uppe igen, där man hittar info om ritter och mycket, mycket annat. www.distansrittstockholm.se

Var hittar man "proppen" till den...? Är det på rrkk´s sida så småningom?

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag skulle få rida min hoppkompanjon Dunja - fina fröken långöra - på clearrounden som jag anmält mig till på ridskolan. Det kändes bra...
Svar
0
· Visningar
897
Senast: cassiopeja
·
S
Distans Så var årets första tävling genomförd (ej inräknat Bergas 40 km CR) 80 km på Nybygget i lördags. Jag har själv känt mig ganska ur form...
Svar
7
· Visningar
1 527
Senast: Macken22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka