F

Farrix

Jag var på en ridsportbutik idag och såg ett par senskydd i brunt läder med vita detaljer runt om. Dom var som "formgjutna" med kuddar inuti och känndes mycket sköna. Nu har jag sökt och sökt och sökt och inte hittat igen dom på internet. Finns det någon som vet vilket märke dom är och om någon sett liknande? :)

Sv: Senskydd

brunt läder, menar du typ svarta gummiaktigt inuti ? 4 remmar man spänner med resår på? Tror jag har sådana

Jag är inte säker på materialet inuti. Men jag har för mig att det var läder eller imitation av något slag. Skydden fanns i svart också.

jaha då kanske det inte är samma, för dem här är brunt läder, remmarna har resår bak med läderremmar sedan man spänner framtill. Passar bra ,svart gummi inuti.

Vad vare för ridsportaffär du var i då?

Du får gärna kolla om det finns någon bild på dina :) eller om det finns något märke på dom att söka på.

Jag var på Pegasus hästsport

Ja det var dom jag menade! Var på affären nu i helgen och såg att det var det. nu blir det bara att hitta dom på internet! :)

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridskor, vattenavstötande, mjuka, lätt fodrade, trevliga att gå i och mocka med Och som INTE är i läder :(. Har...
Svar
6
· Visningar
787
Senast: Emma-pemma
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 594
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 394
Senast: Blyger
·
Utrustning Nu behöver jag er hjälp igen. Jag är på jakt efter ett par jympadojjor att ha i stallet. Säkra stallskor för ridning har jag redan...
Svar
17
· Visningar
1 163
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka