Senskydd till shetland!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Jeeves
  • Startdatum Startdatum
J

Jeeves

Hjälp mig med tips på senskydd till shettis! Alla jag hittar är för långa/höga!

Sv: Senskydd till shetland!

Ingen som kör med skydd på sina travshettisar???

senskydd till shetlandsponny finns på tex hööks

610469.jpg

finns i storlek shetland

Senast ändrad av en moderator:

Tack, men dessa har jag prövat och de är för långa tyvärr!

då kan jag inte hjlpa dig har ingen ponny men då stroerlken hete shetland antog jag den skulle passa

För längesen i mitt förra stall var det en som klippt av den övre delen av benskyddet, alltså benskyddet slutade uppe vid kardborren:)
Sen tror jag att de sydde en liten kant där uppe oxå så det inte blev en skarp kant. Det blev faktiskt ganska bra. Du kan ju alltid testa:)

Ja det kan bli att man får ta till en sån nödlösning tyvärr, det går ju men inte är det kul:(

Skit att de inte kan tillverka ordentlig utrustning till shetland:mad: Passformen på t ex tränsen är ofta ett enda stort skämt! Har hittat travträns som sitter bra men ridtränsen är ju pinsamma...

Liknande trådar

Utrustning Jag tänker främst på frambens senskydd, 'reflexgula" med reflexer. Finns sådana övh i strl Shettis? Har letat och letat men hittar...
Svar
3
· Visningar
224
Senast: WildHorse
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Vet någon hur hööks fairfield sele är i storlek ska ha den till en shettis men undrar lite om shetland blir tillräckligt stor och hur...
Svar
9
· Visningar
886
Senast: LadySara
·
Utrustning Jag har väldiga problem med att hitta senskydd till min D-ponny. Han har oftast storlek ponny i höjd, men behöver full för att nå runt...
Svar
10
· Visningar
702

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka