Senskydd i läder

M

Muffe

Skulle vilja ha ett par senskydd i läder för tävling. Väljer mellan Hööks nya med kardborre och Dyon´s med kardborre. Vill ha bred kardborreknäppning för det är smidigare än massa små remmar.

Vet inte vilka jag ska välja, någon som har tips och erfarenheter o dela med sig av?

Sv: Senskydd i läder

om du nu väljer mellan dåligt och bra så skulle jag helt klart tagit dom bra. dyon alltså!

har du råd med dyons så ta helt klart dom. kan inte jämföras i kvallite med något från hööks.

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Hundträning Hej alla! Jag skulle vilja börja träna uppletande och nosework eller specialsök (röd Kong) med min hund och har ett par funderingar som...
Svar
16
· Visningar
982
Senast: Kakis
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
716
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 336
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka