• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare madeleine0290
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 825
Sv: senruptur

tjena mors, ser att du oxå letar efter senruptur. Har dock ingen aning men tror att det var partiell på "you know who"......
Valet och kvalet... Vad göra ???

jaha, Madde och jag letar alltså efter någon som haft hästar med senruptur på ett framben, och vill även veta hur många som haft den diagnosen på häst och som sedan fått hästen frisk för tävling igen... ? hojta till - vi behöver veta...
Gärna även med förtjocknade förstärkningsband på frambenen, hur lyder domen blir de bra igen... Vågar man hoppas?:cry:

Tant Ester är (vad jag förstår) vetrinär. Så säger hon "inge bra" så är det antagligen så det är.

Liknande trådar

Hästvård Hej hej. Fick höra en ny sak som jag inte har koll på. Hovrandsartros. Någon som känner till något om detta? Hur uppstår det? Hur läker...
Svar
11
· Visningar
1 085
Senast: co-SMAD4
·
Hästvård Nån som vet hur jag kan hjälpa min shettis med mycket mjäll och tjock päls? Hon tycker mycket om att bli borstad och kliad överallt.
Svar
4
· Visningar
475
Hästvård Min lille ettåring har kastrerats på klinik för en månad sedan men sedan åkt på infektioner i skapet. Två antibiotikakurer senare tror...
Svar
7
· Visningar
794
Senast: Amk
·
Hästvård Hej! Vi har kämpat med vår häst i ett par år nu. I princip hela hästen är genomgången, nu är vi inne på om det är bakknäna som spökar... 2
Svar
29
· Visningar
2 330
Senast: Emiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI