Allt annat.
Som i motsats till de specifika forum Utrustning, Hästmänniska, Hästvård etc.
Som i motsats till de specifika forum Utrustning, Hästmänniska, Hästvård etc.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det syftar inte på vilka som skriver utan vad man skriver om.Människa - i motsats till vaddå? Alla som skriver på forumen är människor.
Om vi ska byta till något som känns igen bättre borde det väl likna forumrubriker som finns på andra forum. Någon som inte enbart är bukefantast kan väl tillkännage lite research?
Nej, långt ifrån. Man skriver om glassar, choklad, menskoppar, resor, är det lång kö på motorvägen, närmsta vägen till östersund, vilken tid ska jag åka, mm mmNej det syftar inte på vilka som skriver utan vad man skriver om.
På det forumet så skriver man om Folk.
Alla forum jag är/har varit på har namn efter specifik inriktning, t.ex. turskidåkning, alpint osv. De för allmänna diskussioner heter "Allmänt", "Fritt forum" och liknande.
Tillägg: alltså precis som buke har, fast buke har hästinriktade forum. Så motsvarande här borde ju vara något allmänt.
Jag föreslår "allmänt" eller något som snarare syftar på vad som diskuteras
Varför fokusera på ålder etc och skriva ungdom /vuxen?
De andra forumen handlar ju om ämnen tex hund, katt etc
Håller med. Vi lägger ner detta nuBehåll det som det är, det är inarbetat sedan länge. Är inte befintliga användare lika intressanta som de som kan tillkomma?
Men spelar det verkligen nån roll för oss gamlingar vad forumet heter? Jag kunde verkligen inte bry mig mindre.Behåll det som det är, det är inarbetat sedan länge. Är inte befintliga användare lika intressanta som de som kan tillkomma?
Bra synpunkt!Fast jag tycker det är skönt att en del trådar som uppenbart intresserar yngre hamnar på ungdom.
Sant jag ändrar mig och går på @sjoberga 's linje "Fritt Forum".Nej, långt ifrån. Man skriver om glassar, choklad, menskoppar, resor, är det lång kö på motorvägen, närmsta vägen till östersund, vilken tid ska jag åka, mm mm
Jag gillar INTE namnet Senior. Det säger liksom inget alls om vad det handlar om.Och @Inte_Ung - på senior skriver man inte bara om människor.
Jag tycker fortfarande att senior är ett alldeles genialiskt namn
Jag är _gammal_ här.Självklart är gamla användare viktiga,
Nu vet jag. Vi kallar det "GEMENSKAPEN". Just ned tanke på integration, allas lika värde och motverka rasism som ju är så modernt i dessa tider, så att alla känner sig välkomna. Det är ju många här som också mår dåligt och skulle säkert känna sig mer tillfreds om man skrev i forumet GEMENSKAPENJag tycker härmed att "Fritt forum" är ett bra namn för den verksamhet som pågår här.
På Bukefalos anser jag att det finns flera allmänna forum i princip alla här under Övrigt.Alla forum jag är/har varit på har namn efter specifik inriktning, t.ex. turskidåkning, alpint osv. De för allmänna diskussioner heter "Allmänt", "Fritt forum" och liknande.
Tillägg: alltså precis som buke har, fast buke har hästinriktade forum. Så motsvarande här borde ju vara något allmänt.