Senior/lightfoder som smakar mums

K

kvarngården

Någon som kan rekommendera ett hundfoder till en överviktig jack russelltik (steriliserad) som framför allt är SMAKLIGT ?

Hon tycker INTE om Hill's, Eukanuba eller Nutra Nuggets.(heter det det?)

Lone Star. Hade du inte bott så långt bort så hade du fått smakprov av mig :D De går annars att köpa i 2 eller 3 kilos säckar.

Lone Star har jag aldrig hört talas om! Var finns det att köpa? Djuraffärer eller???

Ja, Tråkhåla verkar ligga långt ifrån mig! :D

Jepp, det brukar finnas på nästan alla stora djuraffärer!

Kom på att ANF också har ett seniorfoder. Det finns i samma butiker. Men de har jag inte sett ha små påsar. Jag själv ger Lone star till min tik.

Gå in på www.lupus.se Så kan du får provpåsar skickade till dig. Jag har använt både ANFs Senior foder och Lone Stars. Just nu använder jag Lone Star men jag är lite mer nöjd med ANF.

Hon som har "min" djuraffär ger ANF till sin hund, men det är ju så snordyrt... Iaf för ett studielån :d

Jo klart att jag sett den :d Synd att jag inte kunde komma och hälsa på nu under våren, då skulle jag slinka förbi din affär. Det får bli till hösten istället...

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag undrar hur man kan se att ens hund är överviktig? Jag har en chihuahua och jag tror hon är för tjock. Vill inte att hon ska...
Svar
3
· Visningar
2 949
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Hund i trädgård med koja. Gränslös granne... Vill gärna höra med er om vad ni tycker om följande. Vår hund vistas i del av vår...
2 3
Svar
41
· Visningar
10 193
Senast: Inte_Ung
·
Hundhälsa Efter att ha läst en del trådar här, så börjar man ju så klart fundera på vad det är man stoppar i sin hund. Våra hundar (Tysk...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 585
Senast: fijja
·
Katthälsa Har en fin äldre herre som fyller 11 år i vår. Han har levt med mig de senaste 10 åren och är min absoluta (s)katt. Därmed är jag mycket...
Svar
6
· Visningar
1 740
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka