elbereth
Trådstartare
Jag är grymt sugen på att åka iväg inom kort, innan Elvira blir så stor att hon inte nöjer sgi med bröstmjölk och innan hon kryper/går så hon är behändligare att resa omkring med.
Men frågan är vart?
Jag är mest sugen på Thailand, men det är inte direkt bästa klimat där just nu tror jag och sambon tycker det är för långt att flyga med Elvira. Har ni erfarenhet av långflyg med småbarn?
Vad finns det för andra alternativ?
Det ska vara billigt att leva på resmålet, snorkelvänligt, naturligtvis barnvänliga omgivningar så man kan ta med sig henne på restaurang tex. Helst inte allt för turistifierat, jag gillar att få möjlighet att beblanda mig med lokalbefolkningen då och då.
Gärna vacker natur, regnskog kanske eller liknande.
Har ni åkt med bebisar och vart?
Men frågan är vart?
Jag är mest sugen på Thailand, men det är inte direkt bästa klimat där just nu tror jag och sambon tycker det är för långt att flyga med Elvira. Har ni erfarenhet av långflyg med småbarn?
Vad finns det för andra alternativ?
Det ska vara billigt att leva på resmålet, snorkelvänligt, naturligtvis barnvänliga omgivningar så man kan ta med sig henne på restaurang tex. Helst inte allt för turistifierat, jag gillar att få möjlighet att beblanda mig med lokalbefolkningen då och då.
Gärna vacker natur, regnskog kanske eller liknande.
Har ni åkt med bebisar och vart?