gylle
Trådstartare
Någon här inne som var där ifjor ? Alltså såg banorna behöver inte ha tävlat. Hur var hindermaterialet, var där några spektakulära hinder eller var det ganska snällt ? Såg att de hade kvällshoppningar för 4-åringarna där nu (i proppen stod bland annat för att få en chans att vänja dem vid deras hindermaterial). Då det är en liten kul resa på närmre 2 timmar enkel väg (alltså nästan 4 timmars resa tor för en 1 meters hoppning) så funderar jag på om det är till någon nytta, killen är ju inte speciellt tittig (han har en grym matte som stoppar in bla vattenmatta med vatten i och andra mkt egendomliga saker redan mkt tidigt i utbildningen så han är ganska härdad )
Så ni som såg semifinalerna har Vinslöv några hästätande monster till hinder ?? Har de mur ? (Har missat att hoppa det kom jag på )
Eller kan jag utan ångest skita i denna lilla tripp och låta lillkillen spara på krafterna till kvaliteten (så att vi förhoppningsvis slipper Vinslöv helt )
Vet ni föresten vem som dömde där i fjor eller vem som skall vara domare i år både på semi och senare i Flyinge så är det också mkt av intresse !!
Så ni som såg semifinalerna har Vinslöv några hästätande monster till hinder ?? Har de mur ? (Har missat att hoppa det kom jag på )
Eller kan jag utan ångest skita i denna lilla tripp och låta lillkillen spara på krafterna till kvaliteten (så att vi förhoppningsvis slipper Vinslöv helt )
Vet ni föresten vem som dömde där i fjor eller vem som skall vara domare i år både på semi och senare i Flyinge så är det också mkt av intresse !!