Semestertråd!

Nebraska

Trådstartare
Tänkte vi kunde tipsa varandra om olika semestermål som är hundanpassade. Vandringsleder, rastplatser, badplatser, matställen ect. ect.

Själv skulle jag vilja ha tips omkring Norrköping då jag funderar på ett besök på Kolmården.
Allra helst bra förslag på hunddagis där man kan lämna hunden under besöket där.

Jag vill som alltid slå ett slag för hundsveriges app, den är inte alltid helt uppdaterad men ändå väldigt bra (och det går att tipsa om en hittar nya roliga ställen) :)

Äh, verkar som om den inte finns längre :( Men det är samma som hundintresses stadsguide.
Sen har väl även morrr och hundkartan sökbara kartor som är liknande den jag tänkte på.

Själv skulle jag vilja ha tips omkring Norrköping då jag funderar på ett besök på Kolmården.
Allra helst bra förslag på hunddagis där man kan lämna hunden under besöket där.
Hundlyan i Åby tar emot hundar. http://annashundlya.se/home/sommarlyan.html

Getåravinen är väl värd ett besök. Fina leder att vandra.
https://naturkartan.se/norrkoping/getaravinens-vandringsled

Kan du tänka dig att åka lite längre så är Omberg värt ett besök. :)

Morhagen Fäbodhotell,. Sunnansjö är ett hundvändligt ställe. Hundarna får till och med följa med in i matsalen. Men det finns även underbara uteplatser och en brygga. Vet inte men anar att hundarna kan få bada där med.
Maten är enkel och rustik men vällagad och god! ett ställe att mellanlanda för lunch om man är på genomresa eller ta en eller två nätter om man behöver komma bort till lite lugn och ro. Det har väl inte renoverats på ett tag, men vilken hundägare söker designerhotell som boende? Och så är det lyhört.
Men sammantaget mycket trivsamt.

Liknande trådar

Övr. Hund Hur tänker ni andra kring att gå med kopplad hund genom en hage med djur? Tänker ni olika beroende på vilket djur? Jag har under mina...
2
Svar
34
· Visningar
3 161
Senast: Santoxen
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 059
Senast: Niyama
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 014
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
254
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka