Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltid är det något man missar.Alternativtet att det över huvud taget inte påverkar finns inte med.
Men det hade varit mitt svar.
Jag är lärare, så ledig oavsett. Kunde inte rösta på något, tyckte inte något alternativ passade direkt. Min sambo tar semester när jag säger att han ska vara ledig, eller typ i alla fall, lite beroende på arbetskompisarFöräldrar till förskolebarn: Många förskolor stänger v. 28-31. Om förskolan inte hade haft stängt - hade du planerat dina ledighet annorlunda?
Ja, men då kan du väl rösta på alternativet där man alltid är ledig på industrisemestern, oavsett. Så var det alternativet menat i alla fall.Jag är lärare, så ledig oavsett. Kunde inte rösta på något, tyckte inte något alternativ passade direkt. Min sambo tar semester när jag säger att han ska vara ledig, eller typ i alla fall, lite beroende på arbetskompisar
Ah, jag gjorde nog tankevurpa! Tänkte att man bara var ledig de veckorna om man röstade på det alternativetJa, men då kan du väl rösta på alternativet där man alltid är ledig på industrisemestern, oavsett. Så var det alternativet menat i alla fall.