Selunderlägg, Brösatludd & bandage i lila?

igbest

Trådstartare
Selunderlägg, Brösatludd & bandage i lila?

Var kan jag få tag i lila selunderlägg & bröstaludd? Finns det någonstans där jag kan beställa i från. Selunderlägget måste inte vara helt lila utan kan även vara svart/lila. Söker även tränings/tävlings lindor och stallbandage i lila. Det ska passa till ponny.
Finns det några internetaffärer som har sånt.
/J

Re: Selunderlägg, Brösatludd & bandage i lila?

Jag har iaf. en gång i tiden beställt lila grejer(täcken och selunderlägg mm.) från Biderman. De har ju ett ganska stort sortiment av ponnysaker så du kan ju höra dig för där.
www.bidermans.com

//Anna

Vad är du ute efter för bandage? Fleece, resår, bomull???
Har du funderat på att sy egna?
Det brukar jag göra om jag inte hittar nå't.
Lycka till...

Jag är ute efter lite olika bandage men mest stallbandage och tävlingsbandage.

En idé är att köpa vita, det brukar finnas.
Se'n kan du färga dem som du vill :idea:

Jag har en lilaklädd ponny. :)Har köpt mycket av grejerna från LL, kostar lite mer att få den färgen på underlägget, men så är det närmast selet av läder också, så det beror inte på färgen utan att den färgen finns i den sorten. Lindor också lila och täcke lila är köpt på LL respektive Bideman på Eskil. Sålde min lila sulky nyligen, sorry :o

cissi :bump:

Vem/vad är LL ? också nyfiken... :)

På Valla :)

Cissi :bump:

Har dom någon internetbutik som man kan köpa ifrån? Det är ju lite långt att åka.

Jag tror tyvärr inte det :(

Cissi :bump:

Hur blir det om man färgar elastiska benlindor. Blir det färg även på gummitråsarna eller förblir de vita så att man får flammiga/prickiga :D benlindor?

Jag är inte säker, men jag tror tyvärr inte att de vanliga textilfärgerna tar på gummitrådarna.
Det kanske finns färg som gör det, fråga i en tygaffär eller nå't.

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 110
Senast: Sasse
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 693
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 390
Senast: Görel
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 273
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar