Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Om jag tänker såhär, nu är jag väldigt inne på en Drive out Diplomat. Den snygga ergonomi-bröstan kan jag ju beställa från USA löst, eller är det fult att blanda seldelar?
Haha, jag vet. Ett litet missfoster. Var på en föreläsning med en av de främsta inom körning, från Holland. Han sa att ALLA hästar kan ha vanliga, raka bröstor. Heh, ville gå fram och visa en bild på denna ponnyn.
Jag kan nog ändå förstå Holländaren för jag gissar att det här med ergonomi-bröstor är ganska nytt och vad gjorde man innan liksom?
Men när man ser hästar som den du visar bild på, ja då undrar man ju verkligen hur dom gjort innan?! Haha. Jag kanske ska ta hem deluxebröstan här ovan till dig istället när jag tar hem standardbröstan till mig (jag går nog på fjordtokan och tror deluxen blir för svängd för min ponny)
Alltså nu var jag SÅ nära att beställa en Drive out Diplomatsele igår.... Men... Den är tillverkad av indiskt läder eller? Tillverkas den även i indien eller?
Någon som vet? Hur är kvaliten egentligen? Jag har fått för mig att alla billiga märken på saker och ting görs i "indiskt läder" och så undrar jag vad det är för djur? Inte får dom slakta kor där eller?
Oxar kanske?
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.