selma är här

F

frukostbulle

min underbara cavalier valp selma kom till mig i tisdags, och hon är så himla go, ett riktigt litet busfrö..

än så länge har hon bara gjort inne 2 ggr:) man ser verkligen när hon behöver bajsa för då sätter hon av som ett skott genom hela lägenheten mot ytterdörren, då gäller det att va med.

och hon sover fr klockan 1 till 07, inte det minsta besvärlig hittills:D

vi har en hund sen innan en hane på 1 1/2 år.. och han är jätte försiktig med henne, nästan lite för snäll:smirk:

ngn annan som precis har skaffat valp?
 
Sv: selma är här

Hej!!!

Ville bara gratulera till valpen! :)
Vad duktig hon verkar vara , bara gjort inne två ggr ...
Kommer ihåg när vi fick våran valpis, man fick springa ut rätt ofta men det ger sej ju alltefter som de kan kontrollera blåsan..de små liven Har du ngn bild?? :love:
 
Sv: selma är här

tack:) har ingen sån kabel som jag kan föra över bilder med, men kommer med all säkerhet skaffa en inom en snar framtid

då blir det nog lite bilder;)

ja hon är en riktig liten ängel (fast vem tycker inte det som precis har skaffat valp)

har du en collie? dom är ju så fina:love:
 
Sv: selma är här

Valpisar är så söta:love:

Vill gärna se bild på din valpis!

Våran lilla kille är 4 månader nu, haft honom sen han var 9v och det är omöjligt att tänka sig ett liv utan honom nu!
Såhär ser min lillskit ut idag..
070309cliten.jpg


De växer ju så otroligt fort, man hinner inte njuta av tiden.. Till slut står man där med en vuxen pojk och man undrar vad den lilla har tagit vägen:) Blir nästan lite avis på dig med en liten igen!
 
Sv: selma är här

Japp har en collie..:) bilden.
Samt en blandning border collie schäfer..


Gud vad sjuk manblir när man ser en sån sötnos, vill haaa :love:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej kära buke! Flera år sedan jag skrev sist men nu behöver jag ventilera. Min underbara lilla dansksvenska gårdshundstik på 9 år blev...
Svar
11
· Visningar
3 181
Senast: NotlikeI
·
Hundhälsa Jag söker stöd, råd och hjälp. Har en liten blandrastik på 1,5 år drygt som utmanar mig på sätt jag efter fyra hundar aldrig kunnat...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 147
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Hej! Jag har en Bc hane på 2.5år som precis var inne för kontroll av sina tänder. Han har tandsten på typ alla sidotänder, vi snackar...
Svar
2
· Visningar
1 340
Hundträning Min unghund har mani på att äta precis allt han hittar och igår fick jag prata med en veterinär för att han bajsade ut en bit plast han...
2
Svar
32
· Visningar
7 627
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp