mandalaki

Trådstartare
För tredje dagen i rad är Buke extremt segt för mig.

Min dator, bara hög belastning eller nåt annat fel?

Surfar med IE och har telias adsl.

Sv: Segt buke

Du fick iväg 2 trådar i samma ämne iaf :devil:
Här på jobbet går det snabbt men hemma segt:crazy:

Ingen sirap i rören här. Men däremot segt aktivitetsmässigt. Tur det finns de som skapar dubbla trådar så man får mer att läsa! :D

Segt är väl fel ord, men däremot kan sidan titt som tätt inte visas. Detta händer både i IE och Firefox, och har även inträffat med tre olika operatörer.

Söndag kväll är nog den segaste tiden på hela veckan.
Dock är det nog så att belastningen överlag är något högre nu än den var för någon månad sedan.
Återkom gärna här om ni har såda här problem. Jag skall försöka titta lite på detta framöver. Själv har jag inga jätteproblem, men ibland kan det kännas aningen segare än vanligt.

Det verkar bättre nu. Det KAN ha berott på problem med en säkerhetsuppdatering för min del. Men nu verkar buke gå med normalhastighet igen.

Tror jag inte. Tvärtom: efter 24000 inlägg får man automatisk uppgradering av bredbandshastigheten, kostnaden dras från Gunnars bankkonto:laugh:

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 363
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
872
Senast: igbest
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 132
Senast: Raderad medlem 149639
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
2 088
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden