JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Segern till Sofie och CSI bland framtidsstjärnorna
Moderator
Hästnyheter
I dagens Intermédiaire vid Elmia Scandinavian Horse Show var det Sofie Andersson och CSI som kunde lägga ytterligare en framgång på sin...
Hästnyheter
Det blev YR-ryttaren Sofie Andersson tillsammans med CSI som tog hem lördagens Intermédiaire-seger i Ljungby. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Sofie Relander och Liari MW tog hem segern vid dagens Intermédiaire I Kür i Ljungby. En härlig revansch efter det totala "hjärnsläpp"...
Hästnyheter
I går var hon trea efter utländska ryttare, men i dag rådde ingen på Stella Röhlcke. Tillsammans med Crimson segrade hon i dagens runda...
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Eller så är det ett ganska dåligt mått på psykisk välfärd?
MiniLi
4 minuter sedan
Svar: 255
Visningar: 13 342
Grenar
Shettistråden del II
Gnägg Ingen upplyftande läsning direkt samtidigt som jag inte riktigt kan motsätta mig det, jag tycker ju att man ska värna om rasen och att...
Novienna
8 minuter sedan
Ridbyxor
Utrustning Jag var och testade några olika ridbyxor i en butik för några år sedan, och hittade då ett par från ELT som jag tyckte var bekvämast...
__sofia__
32 minuter sedan