Second hand-butik

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare GaurdianAngel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 2 617
G

GaurdianAngel

Har en massa hästgrejor till salu, någon som vet om det finns en butik i sthlm som köper in beg.grejor och säljer i butiken? Skulle vara så skönt att bli av med grejorna och slippa annonsera.

Sv: Second hand-butik

First & second häst på karlavägen, sen finns det en i jakobsberg som heter nått med Mimmi..
Fast man får ofta rätt dåligt betalt!

Du får gärna pm:a mig en lista på det du säljer om du vill/orkar.

Lånar knapp

Finns det inga second hand i skåne??

Finns ju i jakan som vissa sagt. Du får gärna pm:a en lista på vad du vill sälja! :D

Pålle o Mimmi har sålt mycket av mina grejor och jag har fått bra med pengar också. Så den butiken rekommenderar jag!

jag har saker hos lena (pålle o mimmi) som hon säljer :) Går skitbra! Dessutom är hon heltrevlig att ha och göra med!

Tack alla för svar!

Lade ut sakerna på buke-annons också och jag har fått svar och visat intresse på nästan allt. :eek: :D Så det löser sig nog ändå! :banana: :banana:

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
907
Senast: MissFideli
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 003
Senast: Tora
·
Juridik & Ekonomi Finns det någon som har kännedom om butiken Astro och kan säga om det är ett tryggt ställe att näthandla. Skyttebutik med bl.a...
Svar
9
· Visningar
675
Senast: MiaMia
·
Kläder & Bli fin Jag har i många år använt mineralsmink men börjar tröttna på att det är så meckigt att ta med sig, jag tränar ofta på lunchen så skulle...
Svar
9
· Visningar
1 021
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka