Se travlopp från Sverige på nätet utan svensk personnummer?

sorbifolia

Trådstartare
Går det?? Min kompis’ häst tävlade i Halmstad i dag, men vi får inte upprätta konto på ATG.se och titta på loppet iom att vi inte bor i Sverige så vi har inte svensk personnummer... :( Otroligt tråkigt, då hästen gjorde sitt bästa lopp på flera år..!

Det borde ju finnas något sätt för utomlandska hästägare att kunna följa sina hästar, skulle man tro? :confused:

Går det?? Min kompis’ häst tävlade i Halmstad i dag, men vi får inte upprätta konto på ATG.se och titta på loppet iom att vi inte bor i Sverige så vi har inte svensk personnummer... :( Otroligt tråkigt, då hästen gjorde sitt bästa lopp på flera år..!

Det borde ju finnas något sätt för utomlandska hästägare att kunna följa sina hästar, skulle man tro? :confused:
TV4 play/C more, om det funkar i utlandet? Annars ditt lokala svar på ATG (bor du i Norge är det väl rikstoto.no) kanske visar även svenska lopp?

Liknande trådar

Trav Ja, så nås vi av det tråkiga beskedet att Fabrice Souloy har beslutat att svenske guldklimpen Commander Crowe skall tävla med LASIX i...
Svar
8
· Visningar
3 290
Senast: Hailey09
·
W
Hästvård Hej, Jag behöver lite hjälp eller idéer om min häst! Jag försöker skriva på svenska här, men jag är inte den bästa men jag kan läsa...
Svar
4
· Visningar
1 635
Senast: Fibusen
·
G
Trav Det är en fråga som kommer titt-som-tätt och har aktualiserats sig extra mycket efter "Kalla Fakta" och "Kvällsöppet" och de...
Svar
3
· Visningar
2 547
Avel Tänkte bara skriva lite allmänt om travaren. Hoppas det inte blir mer sådana här diskutioner. Vi har både franska och amerikanska...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 603
Senast: henry_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar