- Svar: 18
- Visningar: 2 927
Carl Hester gav sin guddotter Ruby en julklapp och födelsedagspresent som heter duga. 11-åringen fick rida på självaste Valegro – se klippet här.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, själv fällde jag en tår eller två... inte alls blödigHerregud vilken fantastisk liten ryttare! Och häst! Och ägare! Blev alldeles varm i hjärtat av att se det där
Carl Hester gav sin guddotter Ruby en julklapp och födelsedagspresent som heter duga. 11-åringen fick rida på självaste Valegro – se klippet här.
Och jag tycker det är synd att kandaret är på .
Bara väntade på den kommentaren... hon klarar uppenbarligen av att hantera det utan att dra i hästen till skillnad från många vuxna ryttare så ser inte vad som var speciellt synd med det.Och jag tycker det är synd att kandaret är på .
Och jag tycker det är synd att kandaret är på .
Det var också min första tanke. Blir ju lite mer "spexat" att få rida Valegro på kandar. (Även om jag förstår varför man hade kunnat skippa det.)Jag tänkte att kandaret ingick i julklappen, så att säga. Att få prova att rida på samma utrustning som han tävlats med, och kanske för första gången få prova att rida på kandar? Första gången jag red på kandar hade jag också fullt sjå att hålla ordning på tyglarna, kan jag lova.
Men vad vet jag, jag gissar lika mycket som du.