SCW-folk i Lucky Rider...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Lenita

Trådstartare
Det bara kryllar av dem...:angel:
Ett stort reportage om Erik (undrar vilken internet forum som menas att han har en fanclub i;) ), Solstollarna som vann Westernallsvenskan (kolla vem som tagit fotot på dem:angel: ), och reklamen för Lucky Rider kläderna också en av våra medlemmar som modellar.......:D :banana:

/Carina

Sv: SCW-folk i Lucky Rider...

Ett helt gäng som har läst men ingen som orkat svara...:angel:

det kanske inte kräver någon kommentar.
eller vilket svar hade du hoppats på.....

Om man förväntar sig ett svar så kanske man måste formulera någon slags fråga eller på annat sätt efterlysa kommentarer till det inlägg man gjort. Jag såg inget av detta, bara ett konstaterande att det var många medlemmar från en och samma förening i tidningen.
Ninni

Ja, gud vad vi är kända! ;) :D Föresten jag har en kattis här som ndrar om det månne finns några kort på henne som du hade lust att maila?? *bedjande ögon* Föresten snygg bild i tidningen! :)

Eller om jag bränner ner en skiva du kan få på styrelsemötet med alla foton jag tog på tävlingen....:angel: ;)
Det blev nämligen så många på henne att mitt hotmailkonto får spunk.....:crazy:

Förresten, vågar inte Erik hit när han blivit "kändis".....?:angel:

/Carina

Blir jättebra det!! :) Men du kan väl skicka en iaf så vi har ett litet smakprov.... Hörru Mästerfotografen!! ;) :bump:

:bump: när kommer nästa den tidningen ut?? vi har fortfarande Augusti numret kvar här i norrland (den med skimmeln på framsidan)

:bump: när kommer nästa den tidningen ut?? vi har fortfarande Augusti numret kvar här i norrland (den med skimmeln på framsidan)

Den borde finnas ute i handeln vilken dag som helst...:angel:
Själv fick jag min i postlåddan i måndags...:)

/Carina

Det bara kryllar av dem...:angel:
Ett stort reportage om Erik (undrar vilken internet forum som menas att han har en fanclub i;) ), Solstollarna som vann Westernallsvenskan (kolla vem som tagit fotot på dem:angel: ), och reklamen för Lucky Rider kläderna också en av våra medlemmar som modellar.......:D :banana:

/Carina

Du skulle ha döpt tråden till INBÖRDESBEUNDRAN TRÅDEN :rofl:

För mig får du ha vilka trådar du vill..

Just den här tråden luktar lite "inbördesbeundran" och är väl inte så mycket western heller egentligen. Då får man tåla en och annan gliring.

Tips. Vår klubb har en egen hemsida där vi snackar om kreti och pleti. Jättebra sätt att kommunicera i klubben. Kanske något för er?

mvh Eva

För mig får du ha vilka trådar du vill..

Just den här tråden luktar lite "inbördesbeundran" och är väl inte så mycket western heller egentligen. Då får man tåla en och annan gliring.

Tips. Vår klubb har en egen hemsida där vi snackar om kreti och pleti. Jättebra sätt att kommunicera i klubben. Kanske något för er?

mvh Eva

Tyckte bara att det var så himla kul att det var många från vår klubb som för en gångs skull råkade vara med i en tidning att jag ville dela med mig om det....:(

Nog tycker jag att det luktar gammal hederlig svensk avundsjuka när folk är så snabba att kalla det inbördes beundran...:mad:

Är det så fel att vilja visa på att vi har duktigt folk....eller!!!!:crazy:

Förresten, KONSTRUKTIV kritik säger jag inget om.......;)

Om du kollat på WRAS hemsida så skulle du ha sett att vi redan har en....:angel:

/Carina

Du får förlåta mig men jag förstår faktiskt inte riktigt ditt senaste inlägg..
Smileysarna förvirrar till det ytterligare.

Som jag redan sagt så får du ha hur många trådar du vill... Om folk sedan har synpunkter på innehållet i dem så får du väl ta det.

Du kan släppa den där delen om avundsjuka och skicka sura smileysar, i alla fall till mig.

Om ni har en egen hemsida, varför använder ni inte den då?

mvh Eva

Du får förlåta mig men jag förstår faktiskt inte riktigt ditt senaste inlägg..
Smileysarna förvirrar till det ytterligare.

Som jag redan sagt så får du ha hur många trådar du vill... Om folk sedan har synpunkter på innehållet i dem så får du väl ta det.

Du kan släppa den där delen om avundsjuka och skicka sura smileysar, i alla fall till mig.

Om ni har en egen hemsida, varför använder ni inte den då?

mvh Eva

Precis lika mycket som alla sura inlägg om inbördes beundran förvirrar mig då....

Jodå, vi använder den men det är fler från klubben som hänger här och som jag skrev så ville jag bara dela med mig om något jag tyckte var kul...dum som jag tydligen var...

/Carina

Det är väl klart att det är roligt om det går bra i klubben. Det är jätteroligt för er. Verkligen.

Men det betyder ju inte att alla vill läsa om vem som skall skicka dvd, bilder, etc här. Då är det ju lätt för utomstående att det blev "inbördesbeundrantråden" även om det kanske inte alls var din eller dina klubbmedlemmars mening från början.

Jag är inte sur, har inte skickat någon sur tråd, och jag tror inte någon annan har gjort det heller...

Nu har jag inte läst reportaget i fråga och kommer förmodligen inte att göra det heller... Men grattis ändå till att ni fick vara med.

mvh Eva

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka