Scrollen tudelad?

Inte_Ung

Trådstartare
Vad har hänt med Scrollfunktionen?
Den hakar upp sig på halva sidan och visar en scrollbar till.

Prova att byta stil. Nere till vänster på alla sidor står det troligen Standardstil, klicka på den och välj sedan Originalstil och se om det blir någon skillnad.
Ta gärna en skärmbild av det som ser konstigt ut. Jag har inte hört om någon annan med liknande problem.

Har haft samma problem, jag kan bara scrolla i forumet. Högerlisten går inte att komma ner i (Hästnytt etc).

Störigt.

(kör Standard när det händer)

Jag får ingen andra scrollbar, men när jag scrollar nedåt blir jag helt plötsligt uppscrollad till början igen.
Har Windows 7 Ultimate 64-bitars och använder Opera 12.17 64-bitars.
Har haft standard-stil. Ska prova original.

Har haft samma problem, jag kan bara scrolla i forumet. Högerlisten går inte att komma ner i (Hästnytt etc).

Störigt.

(kör Standard när det händer)
Högerkolumen skall normalt vara still ett tag, då den är "klibbig" men när man kommer längre ned på sidan skall den återigen följa med.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
794
Senast: Alexandra_W
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama