Scrapbooking???

Lena Furberg

Trådstartare
Scrapbooking, är det fortfarande lika stort eller är det på nedåtgående?

Jag håller inte på med det själv men är av olika anledningar nyfiken på hur poppis det fortfarande är.

Nån som har en åsikt...?
 
Sv: Scrapbooking???

Håller inte heller på med det själv men det ser ut i skylten på Panduro och andra ställen som om det fortfarande är populärt.
Eller så skyltar de med varor som behöver skyltas för att folk ska komma på att köpa dem...;)
 
Sv: Scrapbooking???

Min askikt ar att det ar alldeles for dyrt och forfabricerat. Jag foredrar vanligt hederligt egenskapat pyssel.
 
Sv: Scrapbooking???

Håller inte heller på med det själv men det ser ut i skylten på Panduro och andra ställen som om det fortfarande är populärt.
Eller så skyltar de med varor som behöver skyltas för att folk ska komma på att köpa dem...;)

Ja, Pandurokatalogen måste vara en guldgruva för scrapbookare!
 
Sv: Scrapbooking???

Min askikt ar att det ar alldeles for dyrt och forfabricerat. Jag foredrar vanligt hederligt egenskapat pyssel.

Ja, det är inte min grej heller, även om resultaten ibland är helt fantastiskt fina. Jag får prestationsångest bara av att tänka på scrapbooking. Pyssla däremot är hur kul som helst!

Jag undrade eftersom jag tänkte där kanske fanns ett hörn för häststämplar :angel:
 
Sv: Scrapbooking???

Om du designar 'Mulle" stamplar sa maste jag be min mamma kopa och skicka till mig i USA.
Jag scrappar ganska mycket och skulle garna utoka min stampel samling med Mulle.
Kanske en kollection papper som passar till?
 
Sv: Scrapbooking???

Jag började idag, gjorde en liten serpentinros (om det heter så?).
Får se om jag fortsätter, kul att testa åtminstonde :)
 
Sv: Scrapbooking???

Min erfarenhet säger att scrapbooking är sådär inne men pyssel och "diy" är väldigt poppis. Att göra om, piffa upp eller fixa till är populärt. Och där funkar stämplar lika bra som inom scrapbooking.
 
Sv: Scrapbooking???

KL: Idag saka jag en sväng på second hand och se om jag kan hitta något skoj till scrapbookingen eller till det vanliga pysslet hemma kanske? vem vet :P
 
Sv: Scrapbooking???

Man kan ju scrapbooka jul/födelsedagskort och då ger man ju bort dem :) Annars brukar jag scrapbooka mina fotoalbum för minnen framöver.
 
Sv: Scrapbooking???

Båda mina systrar har hållit på massor. Den ena var svensk mästare ett år till och med, scrappade massor, var designer åt olika nätbutiker etc. Hon gör ingenting sen några år tillbaka. Den andra var inte riktigt på samma nivå men har varit designer hon också och hållit i kurser och gör fortfarande till viss del, men inte i närheten av samma utsträckning. Jag har en känsla av att det "riktiga" mattades av en del när folk började göra sina lay outs i photoshop istället för att göra själv på riktigt.

Själv har jag bara gjort lite smått, men ffa för att det är så snordyrt att hålla på!
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Ifjol täckte jag ett större område kirskål med markduk. Men efter att ha läst om hur ogräs ofta växer in i markduken så den sen fastnar...
Svar
5
· Visningar
399
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
2 280
Senast: RedQueen
·
Hemmet Ni med erfarenhet av att hyra ut hus - hur vågar man egentligen kasta sig in i leken och hur ska man förbereda sig? Vi håller mentalt...
2
Svar
38
· Visningar
2 815
Senast: Tiffany
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
929

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp