Chili
Trådstartare
Min bästa investering till hösten kommer antagligen att bli ett svettäcke. Har just nu två fleece till två hästar - men de håller på att svettas ihjäl om jag lägger på fleece när de är svettiga. Möjligtvis är fleecen ett bättre alternativ om det är mitt i vintern.
Så, nu behöver jag tips på bra svettäcken som coolar ner hästen lite, så de inte bli dundervarma. Den ena är en nordsvensk så stora täcken, speciellt i bogen, är varmt välkomna
Den andra är en travare, så möjligtvis får jag köpa helt olika täcken till dem, men till denna finns det ju mer täcken som passar också.
Prisgränsen ligger runt 500, helt okej att beställa från internet också. Ett plus är om inte spån fastnar precis lika mkt som det gör i fleece... :smirk:
Tack för svar!
Så, nu behöver jag tips på bra svettäcken som coolar ner hästen lite, så de inte bli dundervarma. Den ena är en nordsvensk så stora täcken, speciellt i bogen, är varmt välkomna

Prisgränsen ligger runt 500, helt okej att beställa från internet också. Ett plus är om inte spån fastnar precis lika mkt som det gör i fleece... :smirk:
Tack för svar!