Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Njae vill jag nog säga, kvalitetsmärkena är väl generellt bättre men långt ifrån alltid.
Så att utgå från märke går då inte.
Man behöver klämma, känna och syna produkterna för att veta att man får ett bra exemplar.
Men jag tycker nog allt att tex Pikeur har färre måndagsexemplar än vad Hööks har.
Sen om kvalitén motsvarar priset hos de dyrare märkena vet jag inte, men jag får känslan av att det lönar sig med kvalitetsmärkena.
För mig har det iaf lönat sig med de dyrare märkena än de billigare.
Vad gäller passform beror det ju helt på kroppsform, min kroppsform passar tex jättebra i Pikeur Candela ridbyxor men inte alls i ridbyxor från Hööks.
Men jag har kompisar med kroppsform som passar jättebra i Hööksridbyxor men inte alls i mina.
Ja och sen är det ju lite skillnad på kvalitetsmärken och "märkes"märken....
Shockemöhle är ju tex inte något gammalt kvalitetsmärke utan snarare ett överprisat modemärke, imo.
Jag älskar ridbyxor fr Pikeur för dom passar mig bra och håller länge, tycker dock att det är onödigt att lägga så mkt extra för deras tröjor etc utan köper gärna från ex Hööks.
Jag har iallafall kommit till den punkten att jag hellre köper det jag verkligen vill ha och som jag anser är bra kvalitet istället för kvantitet för det lönar sig i längden. Har en tendens att i slutändan köpa det jag ville ha från början iallafall och så blev det inte billigare.