Sv: Schampo

Jag använder Bio-groom country freesia shampoo vanligtvis. Men inför shower+ förbereldeser inför shower brukar jag använda mej av bio-groom super white på hennes vita delar.

Jag använder Bio-groom country freesia shampoo vanligtvis. Men inför shower+ förbereldeser inför shower brukar jag använda mej av bio-groom super white på hennes vita delar.

Glömde att nämna att min katta är perser (varav badad ofta)

Olika raser har olika krav på shampoo, så en sort som är bra på en ras kan vara usel på en annan. Det beror på vilken pälskvalitet katten ska ha och vad shampot tar fram.

På min ras ska katten ha en krispig päls, så ett shampoo som tar fram mjukhet i pälsen är helt fel på min ras men kanske helt rätt på en annan.

Du har ju fått ett svar ovan. Jag kan inte perserpälsar själv, dessutom har jag tillgång till en av Sveriges bästa på kattpälsar eftersom hon har en affär här i stan, så jag frågar alltid henne om det är nått.

Men hör efter med uppfödaren till din perser, ställer inte dom ut nått?

Liknande trådar

Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
453
Övr. Katt Det luktar bajs. Vi har flera lådor, men katterna envisas med att bara använda en. Trots ihärdigt rensande luktar det bajs. Speciellt...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 211
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
200
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
456
Senast: KeeNine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama