A

asiesperfecto

Jag är i galet stort behov av att få lite tips på vart man kan hitta snygga schabrak (framför allt hopp). Gärna något ställde där man helt får bestämma färg på både schabrak, kantband och passpoal. Ett stort plus om man kan matcha med mössa till. Galet tacksam för svar!

Sv: Schabrak?

Equiline har ju jättefina och hållbara schabrak som man kan få i egna färgkombinationer, huvor finns ju också :)
Enda minuset är väl att dom kostar ganska mkt ..

RG :love: klart snyggast..
Anna Scarpati har oxå snygga!
du kan bestämma helt hur du vill att dom ska se ut!

Lamicell har snygga shabrak med matchande luvor till, inte jättedyra heller. Finns hos: hippson, rytteriet,dahrve, equalityline m.fl

Global har snygga grejer men finns dock endast att få tag på i kalmar.

Sen finns equiline,rg,anna scarpati,jw m.fl
Anna scarpati och jw finns hos henrikssons.

Snor tråden för ett ögonblick :o...
Är det ngn som vet var man kan få tag i bruna GGschabrak med matchande öronmössor? :bow:

Vad är det som är dåligt med GG schabraken? Har nyss köpt ett blått(ej använt) men funderar på och byta till ett nytt Global istället.

kan inte folk länka in hemsidor där produkterna finns :9 så man kan kolla på dom.

De krymper typ utan att man har tvättat dem, vad man ska säga, kanterna viker sig och står rakt ut. :crazy:

Jaha, det låter ju inte så roligt:crazy: Då kanske jag ska satsa på att byta till ett Global schabrak?

Ja då tror jag ja gör det. Inte kul att ha ett schabrak som blir fult så fort man tvättat de.
Hmm, då måste man ju fundera på vad man ska ha för färg nu också.:p

ååh jag skulle oxå vilja hitta ngt snyggt tävlingsshabrak helst ett cericerosa

Global och Anna Scarpati är helt underbara.
Men JW och RG är också väldigt fina även om jag inte har några själv för tillfället.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 075
Senast: Sharpless
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 519
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 027
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar