Schabrak och lindor i petrol

Wysiwyg

Trådstartare
Kan inte söka efter trådar med min iPhone men jag hoppas ingen liknande tråd finns.

Eskadron hade choko/petrol i sin kollektion för några år sedan men jag missade tyvärr att införskaffa utrustning i den underbara färgen då :love:

Såg att br hade lindor och schabrak i exakt samma petrol under Sthlm horse show mässan men var för snål för att inhandla då :grin: Nu ångrar jag mig!! Har googlat och kollat runt men hittar inte petrol någonstans!

Då tänker jag att de kanske inte kallar färgen petrol utan något annat. Har sett carribian blue men jag tror den petrol jag fastnade för var mörkare? :confused:

Någon som vet vad BRs färg heter (eller om mitt minne är helt skevt)? Eller om någon annan har schabrak och lindor i petrol?

Sv: Schabrak och lindor i petrol

Kan det vara legion blue du är ute efter? Den finns med i BR's färgkarta på huvudsidan och bildgooglar man färgen så påminner den mycket om petrol.

Detta är BRs caribbean blue:

IMG_5380.jpg

Fast du kanske ville ha det mörkare?

Vad heter modellen på dressyrschabraket? De har ju massa olika men gillade formen på det där :)

kl

Alltså nu tror jag ju att det är caribbean blue jag tänkte köpa på mässan men det var legion blue jag letade efter från början :angel: Haha! Så kan det gå när man är snurrig i huvudet.

Nu återstår det bara att hitta en återförsäljare som har legion blue i dressyrmodell, verkar inte vara det lättaste :(

Nå, tack alla i alla fall! :bow: :bow:

Var samma sak för mig. Men jag letade och letade och hittade tillslut både eskadrons schabrak och lindor i tyska webbutiker. Dessvärre i 2 olika butiker. Men med frakt så gick lindor och schabrak på under 500kr. Betydligt billigare!
262568_10150400037252542_750447541_10519461_426046_a.jpg

Anky-paddarna finns som petrol i vinterkollektionen i år, där finns det ju också alltid matchande lindor. Har råkat önska mig i julklapp :angel:

Anky-paddarna finns som petrol i vinterkollektionen i år, där finns det ju också alltid matchande lindor. Har råkat önska mig i julklapp :angel:

Har googlat Ankys petrol och den verkar också vara för ljus.. Är ju mer mot ljusblå/turkos.

:(

ang BR schabraken på globen så blev jag jätte förvånad när jag kom hem ^^

iof ska det väll sägas att jag hade dragit på mig en ögonsjukdom dagen jag var där och min syn var väll tveksam, men jag trodde att BR schabraket jag köpte var mycket mörkare än det var när jag kom hem! Tyckte att ljuset inne i annexet lurades jätte mycket!! Jag trodde mitt schabrak var mörkt turkoset men så var det inte alls det när jag kom hem, det var ju ett caribbean blue ;)

lite så där som i vissa ljus i provrum så ser vissa gröna saker, bruna ut och tvärt om.. nåja, det var ju fint ändå så jag blev inte besviken :p

Har googlat Ankys petrol och den verkar också vara för ljus.. Är ju mer mot ljusblå/turkos.

:(

Jag upplevde den som mörkare på riktigt än vad den ser ut på bilderna jag hittar på google, hoppas jag inte inbillade mig :S. Ska se om det fnns på Sh*rpman när jag åker dit så kanske jag kan ta ett kort.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka