Schabrak i creme/beige

Sv: Schabrak i creme/beige

Har tyvärr inga bra bilder på mina, men jag har:

*cremefärgat hoppshabrak från Hansbo, lite större rutor. Det är guldpasspoal o grönt kantband. MKT snyggt!
*cremefärgat vanligt shabrak från HJ's, lite större rutor. Guldpasspoal, brun kant o hästens namn broderat i brunt. Haft detta som tävl.shabrak
*cremefärgat vanligt shabrak från Mia's, små rutor. Guldpasspoal o marinblå kant.

Tycker att hööks har snygga beiga schabrak, dom för 165 kr.

Mias har ju ett vitt med creme färgad kant. De har även creme med grön kant (jag tycker inte att det var ngn JÄTTE snygg kombination).

Jacson har ju ett creme färgat också, de e ju inte spec. bra kvalité. Men de e snyggt.

Akustik skrev:
Mias har ju ett vitt med creme färgad kant. De har även creme med grön kant (jag tycker inte att det var ngn JÄTTE snygg kombination).
QUOTE]

Däremot är det gröna med creme kant SNYGGT! ett sånt har jag, och är asläckert!!

Solvira skrev:
Vad har ni för schabrak som är cremefärgade? Gärna bilder om ni har också! :bow:

Jag har ett cremefärgat schabrak från Gekås
Klicka här för att se min dressyrsadel m. schabraket. Du kan även klicka på bilden om den är liten, o få upp den i större format så det syns tydligare. Kostade 150:-
Är mycket nöjd med schabraket, jätte fin kvalité, ligger stilla, är mycket snyggt :d . Har bara positivt att säga om det. Ja ibland kan man göra fynd!

Här är en närbild på schabraket också:
Klicka här för att se
Där ser man färgen, bronsflätan o den bruna kanten tydligare

Har även ett annat cremefärgat schabrak som jag inte minns vad det är för märke på. Ska även köpa ett allround som hästen ska ha som tävlingsschabrak i hoppning, ett från Equiline med matchande luva till. :d Funderar ev. på att köpa ett likadant dressyrschabrak senare.

Gillar även schabraken från Mia´s, HJ´s och Hansbo.
Tycker även att Hööks har en del fina schabrak, de är i af prisvärda - finns väll nåt där som är cremefärgat?

Åh, det där var snyggt! :love: Gekås, vart ligger det? Har de nån hemsida?
Vad är det för märke på schabraket? Det kanske finns nån annan affär som säljer de också?

De beiga schabraken från Hööks är jag inte intresserad av. Har två såna allroundschabrak, och tycker de är ganska skit. De är för sladdriga och viker sig gärna och gör så att det kan bli skav.
Och så är jag mer ute efter ett som är creme. :d

Mias schabrak som är creme, heter de det också? Kan inte minnas att jag sett några cremefärgade såna... Är det kanske de som heter vanilj?

Senast ändrad:

Gekås ligger i Ullared. De har massor av tokbilliga snygga prylar!

har inga bilder men jag har HJ's schabrak och Mias som är créme färgade

Jag har några creme färgade schabrak, bl.a. från HJ´s och Equiline. Tycker helt klart att Equiline schabraken är bäst. Har bl.a. ett med brun kant och guld "fläta", jätte snyggt!

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 397
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
394
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej Någon som vet hur en glidskena på en skrittmaskin modell äldre skall smörjas hittar inga smörjnipplar eller dylikt så alla råd tas...
Svar
1
· Visningar
193
Senast: Angel
·
Utrustning Jag har grottat mig in i detta lite och har en stubben equisoft. Längden är som på bilderna men tänker spontant att själva gjorde borde...
Svar
14
· Visningar
656
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka