Schabrak färger till ljusbrun häst?

Deluxe_person123

Trådstartare
Hej jag umdrar om nån här vet vad för färger som skulle passa en ljusbrun d-ponny med svart man och svans.

Jag tänker eftersom han är så ljus så kanske man behöver något lite mörkare för att "tona ner" det lite.. Är tacksam för alla svar och kanske någon bild?

Jag tycker blått (inte för ljust), grönt, beige och brunt är fint på bruna hästar. Vinrött kan också funka.

Hej jag umdrar om nån här vet vad för färger som skulle passa en ljusbrun d-ponny med svart man och svans.

Jag tänker eftersom han är så ljus så kanske man behöver något lite mörkare för att "tona ner" det lite.. Är tacksam för alla svar och kanske någon bild?
Min ljusbruna snygging är fin i mycket. Han passar bra i min favoritfärg, petrol men även andra blå nyanser, även ljusblått.
Han har även ett gult som är fint och jag gillar att klä upp honom i ett glansigt svart till träningarna, det slår snyggt mot den svarta manen.

Jag tycker inte att han är fin i brunt men det är det enda hittills som jag provat och inte gillar.

Tycker det mesta passar till brunt. :)

Liknande trådar

Övr. Katt Vad tusan är det för färg på mitt yrväder ?:) mörkt ansikte,mörka tassar. Undersida svans lite randig. I visst ljus svart/grå, i annat...
Svar
7
· Visningar
741
Senast: Sassy
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 179
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 120
Senast: Raderad medlem 149639
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 278
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar