moster_punk
Trådstartare
Mina vader har svällt upp på ett opraktiskt sätt, och det har blivit allt svårare att pressa ned dem i de ridstövlar som finns till hands.
Jag har redan lästat ut ett flertal gånger, men de drar ihop sig igen och som sagt, mina vader lever ett utsvävande liv.
Därför har jag kommit att fundera på om resårkil i stövlarna kunde vara ett alternativ. Alla utlästningar jag gjort lär säkert ha kostat ett nytt stövelpar vid det här laget, så jag tänker att jag kan slippa ut ur utlästningsträsket med en resårkil på ett eller annat par.
Frågan är: går det att göra snyggt? Var ska man sätta den?
Jag har sett stövlar med isydd resår mitt bak, det var inte snyggt. Nu tror jag iofs att det var lite klåparaktigt gjort.
Var kan man lämpligast göra det i Sthlm-Uppsalatrakten? Vad kan det kosta?
Alla stövlar är dressyrstövlar, de flesta är Levad och Cavallo.
Jag har redan lästat ut ett flertal gånger, men de drar ihop sig igen och som sagt, mina vader lever ett utsvävande liv.
Därför har jag kommit att fundera på om resårkil i stövlarna kunde vara ett alternativ. Alla utlästningar jag gjort lär säkert ha kostat ett nytt stövelpar vid det här laget, så jag tänker att jag kan slippa ut ur utlästningsträsket med en resårkil på ett eller annat par.
Frågan är: går det att göra snyggt? Var ska man sätta den?
Jag har sett stövlar med isydd resår mitt bak, det var inte snyggt. Nu tror jag iofs att det var lite klåparaktigt gjort.
Var kan man lämpligast göra det i Sthlm-Uppsalatrakten? Vad kan det kosta?
Alla stövlar är dressyrstövlar, de flesta är Levad och Cavallo.