Sätta lås på wordmapp??

R

reykurboy

Kan man göra det? Alltså få dit ett lösen på något sätt så att det bara är jag som kan komma in där?? Som det är nu finns det vissa j*vla personer som går in och läser vad jag har skrivit....:mad:

Sv: Sätta lås på wordmapp??

Ett sätt är att kryptera den. T.ex. winrar kan kryptera, annars finns det en mängd program för det.

Ok..:confused: Jag är inte direkt duktig på det här med datorer så jag är int helt med nu?

vassego.. men glöm inte att ta med USB minnet när du lämnar datorn bara ;)

Kan man göra det? Alltså få dit ett lösen på något sätt så att det bara är jag som kan komma in där?? Som det är nu finns det vissa j*vla personer som går in och läser vad jag har skrivit....:mad:

I Word kan du välja att lösenordskydda filen. Då behöver man ett passord för att kunna öppna den. Kanske ett alternativ till de förslag du redan fått..?

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
342
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: Raderad medlem 149524
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 956
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Akvarietråden V