Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
+1 fast - potatis .Sås och potatis är det viktigaste på tallriken!
Sås är livet! Både i mat och typ vaniljsås till knäckig paj. Naaam!Visa bifogad fil 111281
Vad säger ni om såsens vara eller icke vara?
Gör du plats för såsen i ditt liv?
För några år sedan var det en rätt tryckt stämning här på buke, då det fanns ett gäng som inte tyckte sås hade plats på tallriken.
Nästa veckas ämne, dessertsåser..Sås är livet! Både i mat och typ vaniljsås till knäckig paj. Naaam!
Enda personen jag hört gnälla över sås är en vän från Spanien som undrade varför svenska alltid hade "a poooool of vanilla sauce". Hon ville ha den knäckiga pajen som den var(dock gärna till alla dagens mål).
Jag vill inte peka ut någon, men för något år sedan var det ett gäng som lämnade buke i protest (inte av sås relaterade skäl) men de var nog alla sås-motståndare.Sås diskuteras öppet och ingående på forumet, har idag uttalade anhängare.
Mycket rimligt att sås får ta sin rättmätiga plats pga viktigt.
Men sluta gör mig så nyfiken på vilkaJag vill inte peka ut någon, men för något år sedan var det ett gäng som lämnade buke i protest (inte av sås relaterade skäl) men de var nog alla sås-motståndare.
Värmer i sås-hjärtat att vindarna vänt!
VITLÖKSBRÖD!SÅS ÄR LIVET. Och vin. Och vitlöksbröd. Och....