Särskrivning - samlingstråden för hem ska sär skrivningar

Smulan75

Trådstartare
Här kan vi samla alla hemskt störande och ibland lite roliga särskrivningar som vi hittar :p

annons för häst till salu.
"som har någon som skulle passa för hennes ända mål"
(det enda målet den hästen har verkar vara något rumprelaterat?)

Jag älskar särskrivningar :p

Såg en tråd där man diskuterade utklädnader till fest. Någon skulle vara cowboy, någon clown, en annan pirat.

Och så fanns det en som skulle klä ut sig till "lack flicka" :p

Oavsett särskrivning eller ej, men vad är det? :confused:

Haha, jadu. Den frågan ställde jag till mig själv också. Google verkar påstå
- att det kan vara när är en tjej klär sig i lackkläder på ett "porrigt" vis.
- att det är när en kvinna/tjej är billackerare
- att det kan vara en kvinna som klär sig i lack då denne ingår i en vuxenfilm.

Men för att gå till en fest utklädd som en lack flicka, måste det väl räcka med att gå dit och se sur ut?

Jag har valt att rensa större delen av tråden. Kom gärna med exempel på särskrivningar, skratta gärna och kanske tom förfasa er men kom också ihåg att det bakom varje särskrivning sitter en människa som antagligen försökt skriva så korrekt som möjligt och förlöjliga inte den personen.

/mod med tåla

Lokala byggmarknadens ankar spik och ankar skruv passar bättre i båtbranchen kommenterade jag chefen,,,,,,,som höll med så nu kräver han att jag korrekturläser reklambladen innan dom går i tryck. Tänk så det kan gå. :o :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 604
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
446
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 098
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 700
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar