Sånt här trodde jag inte kunde hända!

alazzi

Trådstartare
Sitter i godan ro och ska logga in på mitt mailkonto på mail.com Vad händer? Hela skärmen fylls att porriga closeups. Tur att man inte är känslig :D

Förstår plötsligt föräldras oro över porr på nätet. Alla "fina" bilder länkade till videofilmer online, bara att klicka :crazy:

Tidigare har jag alltid hävdat att man inte ramla över porr hur som helst på nätet, åtminstone så har jag aldrig gjort det under alla mina år som storsurfare. Men nu har det hänt.

Skumt. Kan någon förklara?
 
Gick du in i ett mail när du fick pop-upsen, eller var det bara direkt på mail.com?

Om det inte är troligt att mail.com har sådan reklam (det verkade inte troligt vid en första anblick) så är förklaringen antagligen att du har någon form av spyware/adware som skickar upp reklam som inte hör till sidorna.
 
Det var direkt på inloggningssidan. Jag skulle precis börja skriva in mitt lösenord när porren kom upp.
 
Ok! Tack.
Idag fick jag först reklam om barnsäkerhet på internet och sen porren :rofl: Blev lite fnittrig :D

Min man tror att det kommer pga av att han har registrerat sig som man på vissa tyska siter (ej PORR utan vanliga ställen), själv surfar han på Morzilla men jag håller mig till mitt invanda Windows.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp