Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tänkte tillverka en ny, men är lite blank. Har haft en tygklädd, stoppad sänggavel och även gjort en av en gammal spegeldörr. Nu är det dags för något annat!
Jag har ett hemmabygge som jag gjorde i somras. Först var den bara slät, den en kväll fick jag för mig att slå in ett antal möbelspikar i den.
Tänkte dock göra om den så fort man kan börja jobba utomhus utan att frysa ihjäl. Denna gång blir det tjockare stoppning, tygklädda knappar och diagonalt mönster istället. I en gräddvit färg tänkte jag.
Vi har en 120cm resårbotten (utan ben) med överdrag. Jätteskön att luta sig mot och platssparande eftersom det är gästsängen. Katten brukar dessutom ligga uppepå och sova.
Jag vill köpa och bygga mig en sänggavel! Visst är den här snygg? Och ser enkel ut att fixa själv!
Annars är jag inne på en klädd gavel som den elegant machinery har, gärna med möbelspikar i, i antingen kritvitt (opraktiskt...) eller en mörkare beige som återfinns i fondväggen bakom sängen
Det blir en klädd för oss Vi kommer att klä den i ett ljust petrolfärgat linnetyg och sätta knappar, klassiskt. Eftersom vi kommer bo i en ljus, nybyggd lägenhet vid havet så känns det blåa som en bra färg.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.