Sängfunderingar

Presto

Trådstartare
Jag ska köpa en ny säng hade jag tänkt. Jag får lätt ont i ryggen (skolios) och sängen jag har nu "snodde" jag av föräldrarna när jag flyttade hemifrån, så den har jag haft hela livet.

Men jag har lite funderingar, sängar är ju rätt dyra och min får gå på runt 10-15kkr. Hade tänkt fortsätta ha 90 säng som jag har idag, för jag tänker att i framtiden är det enklare att göra två 90sängar till en dubbelsäng än om jag skulle köpa en 120 säng.

Vilken kedja ska man vända sig till? Eller är alla typ samma? Tänkte självklart ta mycket hjälp av personalen, men vad är det man ska tänka på? Något märke som är bra (och inom prisramen då)?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 040
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 044
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 274
Senast: Grazing
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 759
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp