Samsung S4 eller S5?

MissFideli

Trådstartare
Jag måste ta ut en ny mobil i augusti, min S3:a har badat 2 ggr och fungerar sådär.
Att det blir en Samsung är jag rätt säker på, jag gillar dom verkligen! Hade bestämt mig för S4:an, men kanske det är bättre att satsa på S5:an? Den är ju å andra sidan dyrare, värd pengarna?

Nån här som haft båda och kan säga bu eller bä?

Jag bytte från iPhone till S5. Är mer än nöjd! Jag vet inte hur det är med S4, men S5 är vattentålig till 1 meter djup i en halvtimme. Kan vara värt att tänka på om du tänkt låta framtida telefon bada också ;)

Jag bytte från iPhone till S5. Är mer än nöjd! Jag vet inte hur det är med S4, men S5 är vattentålig till 1 meter djup i en halvtimme. Kan vara värt att tänka på om du tänkt låta framtida telefon bada också ;)

Ja, det är väl därför det lutar åt en sån :p

Jag har s4an och är supernöjd. Har en kompis som har s5an och har pillat en del på den och märker faktiskt inte någon större skillnad mot min! Skulle vara det att den är vattentät då, men om du inte tänkt bada med den så skulle jag helt klart välja s4. s5an känns som en sån där mellan mobil som dom släpper mellan två riktigt bra modeller. Antingen vänta på s6? eller välj en s4

Jag har en S5 och sambon en S4.
Sambon är lite avis på min och tycker den är bättre, som den iof bör vara.
Jag hade satsat på en S5.
När jag böt för ett par månder sen så stod det mellan S4 och S5, det som avgjorde var dels att S5an är något vattentät och sen resonerade jag som så att jag byter mobil så himla sällan så S4an blir ju snabbare lastgammal än vad S5an blir.

Liknande trådar

Äldre Jag har bestämt mig för att dumpa min nuvarande Volvo V70 -08 som med sina dryg 32 000 mil nästan kostar mig mer i reparationer än den...
2
Svar
32
· Visningar
2 527
Senast: skerper
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 342
Senast: Magiana
·
Hästmänniskan Jag vet inte riktigt varför jag väljer att posta ett inlägg här, men hoppas kanske kunna få råd som kan hjälpa mig i min nuvarande...
Svar
9
· Visningar
1 753
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 520
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama