Samsung Galaxy S4 Active vs. Sony Xperia Z

Blommemor

Trådstartare
Hej!
Tänkte höra om/vad ni har för erfarenheter av dessa två telefoner.
Jag har för tillfället en iPhone 4, som jag är ganska nöjd med, men den är väldigt känslig i mitt arbete och på min fritid med hästar och övriga gårdssysslor.

Behöver en som tål tuffa tag och kyla, men som ändå är up to date utan att behöva återgå till stenålders mobilerna ;)
 
Sv: Samsung Galaxy S4 Active vs. Sony Xperia Z

Jag har en S4 och är väldigt nöjd än så länge har haft den sedan i maj. Den har följt med på både jobbet och det tuffa jobbet hemma ed alla djuren utan problem.
Tyvärr kan jag inte säga något om hur den är när det blir kallt. Men min förra Ericson var klart sämre i kyla än min förra Samsung.
 
Sv: Samsung Galaxy S4 Active vs. Sony Xperia Z

Man kan köpa ett sådant här skal till sin iPhone:
8872221442078.jpg


Jag kör tankbil och har haft min senaste iPhone i snart 2 år utan några som helst problem. Har ovanstående skal på när jag jobbar.
 
Sv: Samsung Galaxy S4 Active vs. Sony Xperia Z

Jag skulle ta en Samsung, mest för att jag är himla missnöjd med Sony...
 
Sv: Samsung Galaxy S4 Active vs. Sony Xperia Z

Jag har en galaxy s4. Är väl sisådär nöjd.... samsung laggar tyvärr en del, betydligt mer än HTC, är liksom hackigt väldigt ofta, det flyter inte så bra. Den har lite nya roliga funkitioner som att den känner av var du har blicken och pausar filmer och scrollar upp och ner på sidor beroende på hur du tittar. Och med handgester kan du styra den i vissa funktioner. Men i slutändan använder man det inte så mycket. Sen är batteritiden fruktansvärt dålig. Kl 6 varje kväll piper min att den är på väg att dö. Och då använder jag den normalmycket.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp