Samsung E730!!

D

da_hannah

Jag har en sån och har dessutom köpt en USB-sladd. Den är installerad och finns som mapp på skrivbordet. Men i mappen finns inget man kan "starta" den med.. Det är säkert nått simpelt men ja kan inte.. fattar verkligen ingenting..

Så är de nån som kan hjälpa mej? :confused: :D
 
Sv: Samsung E730!!

Om det finns något som ska startas alls så fanns det säkert med en cd till telefonen med ett program som du ska installera. Annars kommer du nog inte åt mer än telefonens minne.
 
Sv: Samsung E730!!

Jo de stämmer. Det var med en cd-skiva och ja installerade USB grejen.. Och det finns som sagt en mapp, men inget man ja kan "köra igång" de på.. :crazy:
 
Sv: Samsung E730!!

Vad är det du vill starta? Ska du inte bara lägga över saker till telefonen?
 
Sv: Samsung E730!!

Ja precis.. Lägga över bilder från telefonen till datorn och låtar från datorn till telefonen.. :idea:
 
Sv: Samsung E730!!

Jag har ingen sån telefon så det här är mest gissningar, men ska telefonen vara på eller av? Måste du "tala om" för telefonen att den ska hitta datorn?

Är mappen du ser tom?
 
Sv: Samsung E730!!

emmath skrev:
Jag har ingen sån telefon så det här är mest gissningar, men ska telefonen vara på eller av? Måste du "tala om" för telefonen att den ska hitta datorn?

Är mappen du ser tom?

Ingen aning om fonen ska va på eller av.. Kan kolla de sen..
Mappen är inte tom.. Men klickar man på "grejerna" (:angel: ) så kommer de bara upp massa "kodade meddelanden".. Ja e såå bra på o förklara, men fattar du ändå? :smirk:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 023
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 098
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 026
Senast: Amha
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 668
Senast: karl_h
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp