Sammetstäcken?

Centaur

Trådstartare
Jättesnygga, men hur ser dom ut efter ett tag? Efter tvätt till exempel? Lika snyggt eller rufsigt och fult? Hur blir dom om man har dom under andra täcken? :confused:

Ingen aning, men jämför med kläder av sammet så tar de inte stryk av tvätt, så förutsatt att det är bra kvalitet på sammeten i täckena så kommer det inte bli sämre av tvätt. Samma sak som med fleece skulle jag tro. DÅLIG kvalitet på fleecen och den blir noppig och ful efter tvätt - bra kvalitet och den är lika fin efter tvätt.

Däremot är nog andra täcken över sammetstäcken ingen hit..

Har inga sammetstäcken, men ett par sammets shabrak. Dom har jag ju tvättat en hel del i maskin. På 40 grader och dom är då lika fina ännu. :)

precis ett sånt jag vill ha :D
är det tjockt som det ser ut på bilden, eller hur är det? bra kvalité?

Liknande trådar

Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
953
Senast: Shixle
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 181
Senast: Lillefrun
·
Hundhälsa Säkert en korkad fråga, men jag måste kolla 😁 Hon har sitt andra löp nu, hon är 15 månader, löpt runt 10 dagar, första dagarna har vi...
Svar
2
· Visningar
525
Senast: movi
·
Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
441
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023