Sammetsmule

E

Egonson

Nu vet jag inte vart jag ska lägga den här tråden, men eftersom det gäller en hemsida så.. :D

Man kan inte bli medlem där längre, eller?
Om man kan, hur ska man göra?
Tycker nämligen det skulle vara skoj att skriva träningsdagbok på nätet för omväxlings skull.
 
Sv: Sammetsmule

läsr man står det att de bygger om sidan.. det kommer nog igen att man kan bli medlem gissar jag.

tips att skriva dit och fråga, fast det fanns ingen epostadress såg jag..

testa med info@ eller nåt..
 
Sv: Sammetsmule

Ja det såg jag. Och nu när jag tänker efter så kan ju det förklara att man inte kan bli medlem just nu.. :o :angel:

Kanske värt att testa maila.
 
Sv: Sammetsmule

är ägaren av domänen smart har man gjort en catch all adress..

alltså alla mailadresser som inte finns registrerade och har nånting innan @domänen kommer till ett konto.

speciellt bra på sajter som inte har nån kontakta oss information som.. *ÖHUM* banverket, tv3.. osv..
 
Sv: Sammetsmule

Skickade till info@ och se det funkade :idea: Fick bli medlem också, inte det sämsta.
Tack för tipset.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
629
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 123
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 572
Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
609
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp