Samma problem...

S

Spider84

Nu har jag samma problem som förut. Har tappat bort .psd filen till denna bild så jag kan inte byta text.
Är det någon som kan förklara hur man gör?

Jag vill alltså ha bort den gamla texten och kunna lägga in ny text.


engelsk.gif
 
Sv: Samma problem...

om man ska göra så måste man nog tyvvär ha .psd filen kvar för annars klipper man ju bara bort bitar av bilden :/
 
Sv: Samma problem...

Du kan återskapa bilden, med mycket svett och tårar, resultat beroende på vad texten täcker.

Använd klonstämpeln, och välj en struktur är så lika som möjligt det texten täcker. Byt källområde ofta, för att det ska bli bra.

Det är ett slitsamt jobb, det går inte fort, det är inte något garanterat resultat, men ibland är man tvungen. Till stor del hänger resultatet på din egen förmåga att se vad som ser ok ut och vad som behöver pillas med.

/Ida
 
Sv: Samma problem...

Det var någon här inne (minnet är bra) som hjälpte mig förra gången detta hände med en annan knapp.
Dock sa hon aldrig hur utan bara gjorde det.
 
Sv: Samma problem...

Är nästan lättare att göra om från scratch, men annars är klonverktyget och plåstret bra hjälpmedel.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
802
Senast: swemale
·
IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
527
Senast: tott
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
412
Senast: Myrten
·
Relationer Jag har en bekant som delar massa rasistisk, inskränkt, klimatförnekande smörja på Facebook. Jag skulle kunna göra det enkelt för mig...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 733
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Hindertyper på hopptävling
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp