Samlad sida med hannoveranerhingstarna

Sv: Samlad sida med hannoveranerhingstarna

Vilken bra sida, har lagt den bland favoriterna!

Jag som surat över att jag glömt boka hingstkatalogen, denna sidan gjorde mig lite gladare! ;)

Tur att man vet vad som kan glädja Buke-folket! Vi är inte så svårupphetsade... :D

Tävlade förresten med Nessan (eller iaf på samma tävlingsplats) i helgen också. Hon gjorde två jättefina nollrundor denna gången också. Det ser trevligt och okomplicerat ut! Ska till samma tävlingsplats på söndag igen. Vi lär kampera på samma tävlingar innan fälttävlanssäsongen sätter igång för dem!

Eventuellt ska vi rida samma hoppkurs torsdag och fredag när jag tänker efter!!

Jag forsätter rapportera! :)

Senast ändrad:

Tack för rapporten! :D Snodde halva bilden jag fick av dig och la upp på Nessans sida förresten! Har ju inget innan på henne och Theo.
Jättekul att de trivs ihop. Gissar att jag ser dem på Gärds tävlingar i påsk.

Gick det bra för dig också? Himla söt pålle du har!
:love:

Japp, första fälttävlan skulle vara Gärds! Det är dock inget för mig, håller mig till rena hinderbanor! ;)

Gick bra för mig också, bortsett från att hon kastade av mig på framhoppningen. Hon har blivit jätterädd för att möta andra hästar!! Det gick hyfsat tills hon blev påriden. :crazy: Därefter var hon helt hysterisk och jag fick gå ut utan att kunna hoppa fram ordentligt till första klassen. Väl inne på banan sen är vi ju ensamma så där är det ju inga problem.

I helgen funderar jag på att rida avd A i första klassen bara för att kunna efteranmäla mig och få rida fram själv... I andra klassen brukar både hon och de andra unghästarna ha lugnat ner sig lite. Farmhoppningen till första klassen är oftast totalt kaos. Längtar till utesäsongen med ordentliga framridningsmöjligheter!!

På förra tävlingen var det faktiskt rätt kul. De "vinnande"/felria unghästarna var efter Leuthen, Landlord, Levantos och Landor S. Rätt rejäl Landgraf-dominans kan man säga! :)

Skönt att det gick bra! Jo, visst är det kaos ibland, märks även när man står som hinder-kalle! :crazy:

Kul med Landgrafisarna! :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka