Sambesi avkommor

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Grållens vän
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 2 634
Sv: Sambesi avkommor

Har en syster till din häst eColin Daimond(Diamond Lad) U.Bow River Lady. Mitt sto tävlades upp till 1.25 innan hon tyvärr fick gå till avel pga skada och är nu på ett Stuteri som jag samarbetar med och där finns även deras mamma Bow River Lady. Som du säkert vet så är ju Bow River lady mamma till Richmond Park så du har fin stam på ditt sto.

Angående Sambesis avkommor har jag träffat på två stycken som min kompis har och de är trevliga, lugnt temperament och bra allround hästar.

Liknande trådar

Avel Vad har ni för erfarenhet av Van Vivaldis avkommors temperament? Har sett många men inte hanterat någon. Har också hört väldigt olika om...
Svar
14
· Visningar
1 493
Senast: Oknytt
·
Avel Hej! Någon annan med en avkomma från fina glamourdale? Hur går det för er? Är ni nöjda? Hur är psyket hos dom? Har själv en 6årig...
Svar
2
· Visningar
1 247
Senast: adrikkens
·
Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de... 2
Svar
32
· Visningar
2 938
Senast: Lea88
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 154
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka