Sällskapsspel och Monstertofflor.

FadeAway

Trådstartare
Tips på sällskapsspel (ej kampen mellan kvinna och man eller TP de har hon redan)
Samt monstertoffor i stl 43-44. (det verkar bara finnas typ fårskinnstofflor eller vanliga innetofflor i herrstorlekar. :(
 
Sv: Sällskapsspel och Monstertofflor.

Drinkschacket går nog bort då de är nyblivna föräldrar. Det andra går nog bort då en del av hennes vänner inte är de skarpaste knivarna i lådan. ;)

Tofflorna kommer inte in förrän efter jul. Men det behöver inte vara specifikt monstertofflor men ja i det stuket. Barntofflor i herrsstorlek :D
 
Sv: Sällskapsspel och Monstertofflor.

Hon gillar alla sällskapsspel (till skillnad från mig som hatar dem :o) Monopol är en favorit. Men det finns hemma hos våra föräldrar om hon inte tagit med sig det. :)

Hon är 28 och nybliven småbarnsmamma =)
 
Sv: Sällskapsspel och Monstertofflor.

När då då? är det roligaste spelet vi spelat i min bekantskapskrets de senaste åren - passar alla, man behöver inte ha några detaljkunskaper och går att spela med stor åldersskillnad.
Har även kommit andra "kopior" på det senaste året.

Skulle jag köpa något nytt sällskapsspel iår så skulle det bli Quizmysteriet, verkar bra!
 
Sv: Sällskapsspel och Monstertofflor.

Cluedo, risk, alias, ticket to ride, smiska apan, turn und taxis, tjurskalle, uno, så det kan låta

Behöver du fler tips så kan jag se vilka fler spel Vi har som jag kan rekommendera till andra
 
Sv: Sällskapsspel och Monstertofflor.

När då då låter lovande. Det låter nästan så som att jag själv skulle kunna spela det. :D
 
Sv: Sällskapsspel och Monstertofflor.

Hon gillar alla sällskapsspel (till skillnad från mig som hatar dem :o) Monopol är en favorit. Men det finns hemma hos våra föräldrar om hon inte tagit med sig det. :)

Hon är 28 och nybliven småbarnsmamma =)

Wall street! Det är Lasse Kroné som har skapat spelet och det är samma typ som monopol men roligt! ;) Vi köpte det 2000 och har spelat det mycket med många olika typer av människor och det har alltid varit roligt!
 
Sv: Sällskapsspel och Monstertofflor.

carcassone är jag och sambon sålda på. Det är en bra blandning av tur och strategi och spelet kan varieras i svårighet.
 
Sv: Sällskapsspel och Monstertofflor.

Jag vågar nog inte beställa utomlands då det inte är så långt kvar till julen :o
 
Sv: Sällskapsspel och Monstertofflor.

Här finns massor av roliga spel!
"Med vilda gester","helt hysteriskt" och "ryktet går" spelas aktivt av ett gäng tjejer och killar - 23-28 år :D
Vi köpte våra på vanliga leksaksbutiker :)
 
Sv: Sällskapsspel och Monstertofflor.

Labyrinth, en klassiker som finns i "nyproduktion"
Goda grannar
absolut överens
ubongo
Rapidough (skitkul!)
skip-bo
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag ska ha denhär kjolen imorgon och jag undrar om nån har tips vad som skulle passa att ha till den. Inte för jag kommer vara på nåt...
Svar
3
· Visningar
459
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 570
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
478
Senast: Emma-pemma
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
530
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp