Saknar du dinna diplom för någon av unghästarna ?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare clownen
  • Startdatum Startdatum
C

clownen

Info till de uppfödare som haft hästar med i svenskt avels och sportchampionat 2004 och 2005 ! Ville bara påminna om detta då det kanske är någon här som inte ska ner men som ändå har Diplom att hämta ut - ni kanske har någon bekant som ska ner och kan ta med dom hem?

Hittade detta på Swede Horse hemsida:

Diplom för deltagare 2004 och 2005.
Diplom för hästar som deltagit i Svenskt Avel & Sportchampionat kan under årets championat hämtas i ASVH:s monter på podiet. Dessa diplom är utskickade till ägare/uppfödare men tyvärr har det i ett stort antal fall saknats fullständiga uppgifter och i vissa fall har adressen varit felaktig och diplomet har kommit tillbaka till SwedeHorse.

Sv: Saknar du dinna diplom för någon av unghästarna ?

Kan upplysa om att man fick diplomen redan idag, från förra året alltså. Snabbt jobbat:eek: !

Kan upplysa om att man fick diplomen redan idag, från förra året alltså. Snabbt jobbat:eek: !
Det var tom så snabbt jobbat så jag fick fel diplom hemskickat :crazy: Dels så fick vi det vi skulle ha men sedan så fick vi ett som vi inte skulle ha :angel:

Helen

Jag saknar för 2003, det är den regionala avelsföreningen som ska skicka ut det eftersom jag inte hade möjlighet att hämta det på deras årsnöte det året, det har fortfarande inte kommit trots 20 påringningar och 3-4 personliga besök hos personen som har dem :crazy: .

Nu har jag blivit lovad att jag ska kunna hämta det på deras årsmöte i år men det verkar vara omöjligt kunna tala om när och var de ska hålla mötet :crazy: .

Jag satt precis och funderade på om Joy fick något ifjor efter att ha sett notisen på Swede Horse och det fick han tydligen inte för idag kom det i brevlådan. Ett under var det också för han hade rätt härstamning på det inte som de tre jag har från 3-års på honom med olika härstamningar alla möjliga utom rätt. Gav upp efter att ha försökt få det tillrättat tre gånger.

Och jag har också fått hemskickat ett gäng; 2 stycken från 2004 (det ena med fel ägare), 1 styck från 2005, och två från i år där ett av dem saknar info om uppfödare (jag), och ett tredje från i år har jag inte fått alls.
Min segercheck från i år skulle skickas hem och har inte kommit, jag blev lovad redan i Öved att den skulle skickas hem, jag ska inte till Flyinge och hämta den vilket jag meddelat.
Och sist jag kollade så hade inga prispengar satts in från Öved heller, lite tjatigt det här...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka